Forum www.bastionylotr.fora.pl Strona Główna www.bastionylotr.fora.pl
Te forum przeznaczone jest Władca Pierścieni...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Statystyki Gondoru

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionylotr.fora.pl Strona Główna -> Statystyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paladyn051
Władca
Władca



Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:06, 19 Maj 2008    Temat postu: Statystyki Gondoru

Podam wam podstawowe statystyki Gondorczyków.
Wojownicy z Minas Tirith:


Walka:3/4+
Siła: 3
Obrona:5 (z tarczo 6) Ekwipunek: zbroja, broń ręczna.
Atak: 1 Opcje: Sztandar 25pk, Włócznia 1 pkt
Żywotność: 1 Tarcza 1pkt, Łuk 1 pkt.
Potęga: brak
Męstwo: 3
Wola: brak
Los: brak
Punkty: 7

Podstawowa jednostka naszej armii. Zwykły ludzki wojownik, tyle że dobrze opancerzony. Obrona to niewątpliwie największa zaleta naszych żołnierzy. Dzięki niej najczęściej zostają zabijani na 6+ co w połączeniu z niewielkim kosztem jest bardzo pomocne.

Faramir:

Walka: 5/3+
Siła: 4
Obrona: 5
Atak: 2
Żywotność: 2 Ekwipunek: zbroja, broń ręczna
Męstwo: 5 Opcje: Łuk 5 pkt
Potęga: 3
Wola: 2
Los: 2
Punkty:70

Oto nasz najsilniejszy bohater - Faramir jako Dowódca Strażników Ithilien. Z przykrością muszę stwierdzić, że brat Boromira rzadko kiedy się spłaca (jeżeli zginie przed końcem walki). Dlaczego? Bohaterem do walki nie jest za dobrym. Ma na to wpływ kilka aspektów. Walka 5 to absolutne minimum aby zacząć mówić o mocnym bohaterze (nie mylić z opłacalnym). Dzięki temu nasz Faramir wygrywa prawie wszelkie walki z szeregowymi jednostkami (a to podstawa), prócz elfów (z tymi remisuje). Remisuje również starcia z (rozpatruje klimatyczne starcia z Mordorem) Gothmogiem (a jest o wiele droższy), Szagratem, i Kapitanem Uruk-hai. Za to wygrywa z Kapitanem Orków, Gorbagiem i wieloma innymi. Dlaczego więc napisałem, że nie nadaje się jako postać walcząca wręcz? Ano dlatego, iż posiada Obronę 5 (Siła 3,4 rani na 5+). Wystarczy przegrać walkę (mamy Potęgę, ale przeciwnik też ją ma) i już mamy duży kłopot, który może się zakończyć śmiercią dumnego syna Denethora. Z doświadczenia wiem też jedno r11; nie ufajmy przeznaczeniu. Często może nas złudnie uspokajać a potem... zawieść. Poza tym kolejny aspekt r11; męstwo. Ktoś po breaku powinien je zdać. Mimo zwykłego SF! tę role musi spełniać Faramir (jako że ma najwyższe Męstwo z naszej armii). Niestety Odwaga na poziomie 5 również często zawodzi. Są punkty Woli, ale jeżeli przeciwnik ma maga to warto je zachować na nieprzewidziane sytuacje (wejście w zasięg czaru).



Ataki i Żywotność na poziomie 2 to standard u bohaterów średniej mocy. To samo z Siłą 4. Wyposażenie Faramira nie jest imponujące r11; no, ale w końcu miał walczyć z ukrycia. Boli brak zasady dotyczącej strzelania, rozszerzonego SF! Tudzież lepszego łuku.

Podsumowując, Faramir nie jest potężnym bohaterem. Bardziej przypomina kapitana niż swego brata - Boromira. Jednak ma w swoim ręku kilka atutów. W tym koszt, dzięki czemu nie odczujemy mocno braku jego większego zaangażowania w walkę - jeśli padnie, będziemy mieli kłopot z męstwem. Jest to duże ograniczenie dla graczy lubiących ryzyko. Jednak trochę praktyki i Faramir zacznie przynosić efekty. Nie jest to łatwy bohater do gry ale najlepszy jakiego mamy w armyliście. Poza tym klimat. Książkowy Faramir, jego problemy oraz postawa, charakter - to jedna z najciekawszych postaci z Władcy Pierścieni! To sprawia, że zawsze będzie miał u mnie miejsce w rozpiskach.

Zwiadowca Gondoru
W 4/3
S 3
O 4
A 1
Ż1
M 3
P -
W -
L -
ruch 14cm
Punkty 7
Ekwipunek:Miecz(broń jednoręczna),łuk i pancerz.
Opcje: Włócznie 1punktowa
Zwiadowcy z Ithilien tworzą pierwszą obrony przeciwko siłom Mordoru.Przemierzając Ithilien, strzegą przygranicznych terenó Gondoru i przepraw przez Anduinę.To trudne i odpowiedzialne zadanie powierzane jest tylko najlepszym i najbardziej lojalnym żołnierzom, którzy słyną z niezwykłych umiejętności strzeleckich.
Kapitan Gondoru
W 4/4+
S 4
O 4
A 2
Ż 2
M 4
P 2
W1
L1
ruch 14cm
wartość punktowa:40
Ekwipunek:Miecz(broń jednoręczna).
Opcje:
Pancerz: 5 punktów
Ciężki pancerz: 10 punktów
tarcza 5 punktów
łuk: 5 punktów
lanca: 5 punktów
rumak: 10 punktów
Kapitanowie Gondoru dowodzą odziałami wojowników wiernych panującemu namiestnikowi Gondoru. Są znakomicie wyszkoleni i słyną z wyjątkowej odwagi, a ich umiejętności przywódcze i ofiarność przynoszą doskonałe efekty na polu bitwy.

Rycerz Minas Tirith
W 3/-
S 3
O 5
A 1
Ż 1
M 3
P -
W -
L -
ruch 14cm
wartość punktowa:13
Ekwipunek: Ciężki pancerz, lanca, miecz(broń jednoręczna) i rumak.
Rycerze z Minas Tirith, szlachetni i dumni wojownicy dosiadający rumaków i dzierżący zabujcze lance, są prawdziwą chlubą Gondoru.Te ciężkie jednostki konnicy szarżują na polu bitwy, przełamując szyki wrogich oddziałów.(Moja ulubiona jednostka z Gondoru...)

Strażnik Twierdzy

W 4/-
S 3
O 6
A 1
Ż 1
M 3
P -
W -
L -
Ruch- 14cm

Ekwipunek: Ciężki pancerz i włócznia.
Straż przyboczna: Na początku gry wybierz jednego bohatera gondoru spośród tych, którzy znajdują się w twojej armii-będzie on chroniony przez strażników.Do czasu, gdy bohater będzie brał udział w grze, strażnicy będą przechodzili automatycznie wszystkie testy męstwa.Jeśli bohater zginie lub opuści pole bitwy, zaczną ich obowiązywać normalne zasady dotyczące Męstwa. [/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paladyn051 dnia Czw 21:33, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Frodo
Gwardzista Królewski



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:37, 21 Maj 2008    Temat postu:

Damord, Strażnik Gondoru Wrtość Punktowa:20
W4/3 S4 O5 A1 Ż1 M4 P1 W1 L1

Ekwipunek:
Damord jest uzbrojony w łuk,miecz i skóżaną zbroję


Denethor, Namiestnik Gondoru
W5/- S4 O5 A2 Ż2 M5 P/W/L 0/3/0

Zasadt Specjalne:
-Szaleńczy Umysł


Boromir, Kapitan Białej Wieży

W6/- S4 O6 A3 Ż3 M6 P/W/L 6/3/3

Ekwipunek:
Boromir walczy mieczem i nosi ciężką zbroje. Przy pasie ma róg Gondoru.
Za dodatkowe punkty można mu dokupić następujące przedmioty:


-Koń 10pkt
-Lanca 5pkt
-Tarcza 5pkt
-Sztandard MT 50pkt

Zasady Specjalne:
-Róg Gondoru
-Sztandard MT

(ciąg dalsz statystyk nastąpi...) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paladyn051
Władca
Władca



Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:52, 21 Maj 2008    Temat postu:

Dzięki Ci ja też napisze troche więcej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paladyn051
Władca
Władca



Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:36, 22 Maj 2008    Temat postu:

Dalsze statystyki Gondoru:

Aragorn,Król Elessar(człowiek) wartość punktowa:260

W 6/3+
S 4
O 7
A 3
Ż 3
M 6
PT/SW/P
3* /3 / 3
Ekwipunek:
Aragorn walczy Andurilem i nosi ciężką zbroje.Za dodatkowe punkty można mu dokupić wieszchowca:

Opancerzony koń 15 punktów

Specjalne zasady
* Legendarny Bohater




Strażnik Cytadeli(człowiek) Wartość Punktowa: 8

W 4/4+
S 3
O 5
A 1
Ż 1
M 3

Ekwipunek:
Strażnik Cytadeli dobywa miecz (broń jednoręczna) i nosi ciężką zbroje.Za dodatkowe punkty można mu dokupić następujące przedmioty:
Koń 6 punktów
Długi łuk(należy traktować jak elfi łuk) 2 punkty
Włócznia 1 punkt

Specjalne zasady
Straż Przyboczna(jak u Strażników Dziedzińca Fontanny)

Trebusz
Trebusz
siła
(10)

Obrona
10

P.Struktury
4

Członek załogi
W3/4+
S3
O5
A1
Ż1
M3

Załoga
Trebusz jest obsługiwany przez trzech załogantów z Gondoru, którzy walczą mieczami i noszą ciężkie zbroje. Za dodatkowe punkty można zwiększyć liczbę członków załogi:

Członek załogi z Minas Tirith 7punktów każdy

Zasady Specjalne
Ogień Pośredni:Trebusz strzela salwą na odległość 18-96"/42-224cm.
Strzelając z trebusza, kieruj się zasadami STRZELANIE SALWĄ, z niżej
wymienionymi wyjątkami.
Trebusz trafia w cel przy rzucie 4+, a nie 6.Jeśli rzut się powiedzie i cel jest obiektem oblężniczym, pocisk trafia go automatycznie(nie ma potrzeby wykonywania rzutu na zniesienie).Jeśli natomiast cel jest zwykłą figurką, należy wykonalć rzut w tabeli zniesienia pocisków machin
oblężniczych zamiast rostrzygać trafienie salwy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paladyn051 dnia Sob 21:02, 24 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionylotr.fora.pl Strona Główna -> Statystyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin