Forum www.bastionylotr.fora.pl Strona Główna www.bastionylotr.fora.pl
Te forum przeznaczone jest Władca Pierścieni...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Statystyki Haradu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionylotr.fora.pl Strona Główna -> Statystyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paladyn051
Władca
Władca



Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:25, 22 Maj 2008    Temat postu: Statystyki Haradu

Król Haradrimów(człowiek) Wartość Punktowa:60



Mimo że w Haradzie królewska linia dawno już wygasła, kraina ta była kiedyś rządna przez wielkich królów, których zachcianki kształtowały los poddanych.



król Haradrimów
W 5/4+
S 4
O 5
A 2
Ż 2
M 5
PT/SW/P
2 /2 /1


Ekwpunek
Król Haradrimów dobywa broń jednoręczną i nosi zbroje.Za dodatkowe punkty można mu dokupić:
Włócznia 1 punkt
Łuk 5 punktów
Lanca 5 punktów
Koń 10 punktów
Specjalne Zasady
Zatrute Strzały.
Haradrimowie zawsze nasycają groty swoich strzał jadem gadów i skorpionów, które zamiszkóją ich ziemię.
Za każdym razem, gdy zatruta strzała sięgnie celu, gracz dowodzący siłami zła przy rzucie na zranienie musi przerzić każdą kostkę, na której wypadło 1.


Wódz Haradrimów(człowiek) Wartość Punktowa:45


W twojej armi może walczyć kilku haradrimskich wodzów.



Wódz Haradrimów

W 4/4+
S 4
O 5
A 2
Ż 2
M 4
PT/SW/P
2 / 1 / 1
Ekwipunek
Wódz Haradrimó nosi zbroje i dobywa broni jednoręcznej.Za dodatkowe punkty moża mu dokupić następujące przedmioty:
Włócznia 1 punkt
łuk 5 punktów
Lanca 5 punktów
Koń 10 punktów


Specjalne Zasady
Zatrute Strzały
Patrz profil króla Haradrimów powyżej.


Mumak z Haradu Wartość Punktowa:275


Mumakile niezawsze zamieszkiwały jałowe ziemie Haradu, lecz zawędrowały tam z sawann rościągających się daleko poza tą krainą.
Ludy zamieszkające tamte tereny to tajemnicza rasa zaciekłych myśliwych znana w Haradzie jako Mahudowie. Byli oni pierwszymi którym udało się oswoić mumakile. Przez stulecia handlu, i wojen Haradrimowie nauczyli się, jak wykorzystywać do transportowania towarów, jak i w bitwie. Miomo tych niewątpliwych sukcesów, Mahudowie pozostają niedoścignieni jeżeli chodzi o ujeżdżanie tych potężnych bestii. Krążą plotki, że wodzowie plemion Mahudów są w stanie nawiązać tak silną więź z tymi zwiężętami, że potrafią nawet z nimi rozmawiać.




Mumak
W 4/-
S 9
O 7
A 3
Ż 10
M 2
Howdah
W -
S -
O 9
A -
Ż 5
M -

W koszt mumaka wliczony jest jego treser(wódz Haradrimów uzbrojony w włócznie i zbroje).
Za dodatkowe punkty można wyposażyć mumaka w:
Uzbrojone kły 20 punktów
Wódz Mahudów 25 punktów

Ekwipunek
Uzbrojone Kły
Czasami Haradrimowie zawieszają na kłach mumakili długie łańcuchy, kolce i inne śmiercionośne dodatki.
Wódz Mahudów
W 4/-
S 4
O 5
A 2
Ż 2
M 5
PT/SW/P
3 / 2 / 2




Kapitan Elestringów (Człowiek) Wartość Punktowa:50


Elestringowie to najbardziej zdyscyplinowani i
najlepiej wyszkolenymi wojownikami w armii
Mrocznego Władcy. Ich kapitanowie dowodzą
nimi z wojskową biegłością, której orkowie
nigdy nie zdołają dorównać.


Kapitan Elestringów
W 4/-
S 4
O 6
A 2
Ż 2
M 4
PT/SW/P
2 / 1 / 1


Ekwipunek
Kapitan Elestringów dobywa halabardy Easterlingów (należy ją traktować jak elficką klingę) i nosi ciężką zbroje.Za dodatkowe punkty można mu dokupić:
Tarcza 5 punktów
koń 10 punktów
opancerzony koń 15 punktów



Haradrim (człowiek) Wartość Punktowa:5

Wódz może zawołać kilku tuzinów do kilkuset wojowników, którzy poprzyśengli mu wierność. Potęgę danego wodza ocenia się po tym, ilu wojowników jest w stanie zwołać pod swój sztandar.

Haradrim
W 3/4+
S 3
O 4
A 1
Ż 1
M 3

Ekwipunek
Haradrim walczy sztyletem (broń jednoręczna) i nosi zbroje.Za dodatkowe punkty można mu dokupić:
Włócznia 1 punkt
Łuk 1 punkt
Sztandar(na jednego bohatera w danej armii może przypadać tylko jeden sztandar) 25 punktów

Specjalne Zasady
zatrute strzały
Haradrimowie zawsze nasycają groty swoich strzał jadem gadów i skorpionów, które zamiszkóją ich ziemię.
Za każdym razem, gdy zatruta strzała sięgnie celu, gracz dowodzący siłami zła przy rzucie na zranienie musi przerzić każdą kostkę, na której wypadło 1.


Jeźdźcy z Haradu(Człowiek) Wartość Puktowa:11

Spośród plemion Haradrimów wyróżniają
się utalentowani jeźdźcy, którzy grasują
po pustyni i sawannie, przeprowadzające
nieustane najazdy na swoich sąsiadów.
W regularnej bitwie jeźdźcy ci gromadzą
się na czele armii, skąd przeprowadzają
wypady na pozycje wroga.


Haradrim

W 3/4+
S 3
O 4
A 1
Ż 1
M 3

Koń

W 0
S 3
O 4
A 0
Ż 1
M 3

Ekwipunek
Jeźdźcy z Haradu jest uzbrojony w łuk i sztylet (broń jednoręczna) oraz nosi zbroję. Za dodatkowe punkty można mu dokupić następujące przedmioty:

Lanca 1punkt
Sztandar 25punktów


Specjalne Zasady
zatrute strzały
Haradrimowie zawsze nasycają groty swoich strzał jadem gadów i skorpionów, które zamiszkóją ich ziemię.
Za każdym razem, gdy zatruta strzała sięgnie celu, gracz dowodzący siłami zła przy rzucie na zranienie musi przerzić każdą kostkę, na której wypadło 1.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paladyn051 dnia Pią 11:13, 23 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Frodo
Gwardzista Królewski



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:40, 23 Maj 2008    Temat postu:

Postarałeś się gratuluje i PoZdRaWiAm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paladyn051
Władca
Władca



Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:54, 23 Maj 2008    Temat postu:

Dziękuje starałem się i tagże cię Pozdrawiam:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionylotr.fora.pl Strona Główna -> Statystyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin