Paladyn051
Władca
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:25, 22 Maj 2008 Temat postu: Statystyki Haradu |
|
|
Król Haradrimów(człowiek) Wartość Punktowa:60
Mimo że w Haradzie królewska linia dawno już wygasła, kraina ta była kiedyś rządna przez wielkich królów, których zachcianki kształtowały los poddanych.
król Haradrimów
W 5/4+
S 4
O 5
A 2
Ż 2
M 5
PT/SW/P
2 /2 /1
Ekwpunek
Król Haradrimów dobywa broń jednoręczną i nosi zbroje.Za dodatkowe punkty można mu dokupić:
Włócznia 1 punkt
Łuk 5 punktów
Lanca 5 punktów
Koń 10 punktów
Specjalne Zasady
Zatrute Strzały. Haradrimowie zawsze nasycają groty swoich strzał jadem gadów i skorpionów, które zamiszkóją ich ziemię.
Za każdym razem, gdy zatruta strzała sięgnie celu, gracz dowodzący siłami zła przy rzucie na zranienie musi przerzić każdą kostkę, na której wypadło 1.
Wódz Haradrimów(człowiek) Wartość Punktowa:45
W twojej armi może walczyć kilku haradrimskich wodzów.
Wódz Haradrimów
W 4/4+
S 4
O 5
A 2
Ż 2
M 4
PT/SW/P
2 / 1 / 1
Ekwipunek
Wódz Haradrimó nosi zbroje i dobywa broni jednoręcznej.Za dodatkowe punkty moża mu dokupić następujące przedmioty:
Włócznia 1 punkt
łuk 5 punktów
Lanca 5 punktów
Koń 10 punktów
Specjalne Zasady
Zatrute Strzały Patrz profil króla Haradrimów powyżej.
Mumak z Haradu Wartość Punktowa:275
Mumakile niezawsze zamieszkiwały jałowe ziemie Haradu, lecz zawędrowały tam z sawann rościągających się daleko poza tą krainą.
Ludy zamieszkające tamte tereny to tajemnicza rasa zaciekłych myśliwych znana w Haradzie jako Mahudowie. Byli oni pierwszymi którym udało się oswoić mumakile. Przez stulecia handlu, i wojen Haradrimowie nauczyli się, jak wykorzystywać do transportowania towarów, jak i w bitwie. Miomo tych niewątpliwych sukcesów, Mahudowie pozostają niedoścignieni jeżeli chodzi o ujeżdżanie tych potężnych bestii. Krążą plotki, że wodzowie plemion Mahudów są w stanie nawiązać tak silną więź z tymi zwiężętami, że potrafią nawet z nimi rozmawiać.
Mumak
W 4/-
S 9
O 7
A 3
Ż 10
M 2
Howdah
W -
S -
O 9
A -
Ż 5
M -
W koszt mumaka wliczony jest jego treser(wódz Haradrimów uzbrojony w włócznie i zbroje).
Za dodatkowe punkty można wyposażyć mumaka w:
Uzbrojone kły 20 punktów
Wódz Mahudów 25 punktów
Ekwipunek
Uzbrojone KłyCzasami Haradrimowie zawieszają na kłach mumakili długie łańcuchy, kolce i inne śmiercionośne dodatki.
Wódz Mahudów
W 4/-
S 4
O 5
A 2
Ż 2
M 5
PT/SW/P
3 / 2 / 2
Kapitan Elestringów (Człowiek) Wartość Punktowa:50
Elestringowie to najbardziej zdyscyplinowani i
najlepiej wyszkolenymi wojownikami w armii
Mrocznego Władcy. Ich kapitanowie dowodzą
nimi z wojskową biegłością, której orkowie
nigdy nie zdołają dorównać.
Kapitan Elestringów
W 4/-
S 4
O 6
A 2
Ż 2
M 4
PT/SW/P
2 / 1 / 1
Ekwipunek
Kapitan Elestringów dobywa halabardy Easterlingów (należy ją traktować jak elficką klingę) i nosi ciężką zbroje.Za dodatkowe punkty można mu dokupić:
Tarcza 5 punktów
koń 10 punktów
opancerzony koń 15 punktów
Haradrim (człowiek) Wartość Punktowa:5
Wódz może zawołać kilku tuzinów do kilkuset wojowników, którzy poprzyśengli mu wierność. Potęgę danego wodza ocenia się po tym, ilu wojowników jest w stanie zwołać pod swój sztandar.
Haradrim
W 3/4+
S 3
O 4
A 1
Ż 1
M 3
Ekwipunek
Haradrim walczy sztyletem (broń jednoręczna) i nosi zbroje.Za dodatkowe punkty można mu dokupić:
Włócznia 1 punkt
Łuk 1 punkt
Sztandar(na jednego bohatera w danej armii może przypadać tylko jeden sztandar) 25 punktów
Specjalne Zasady
zatrute strzały Haradrimowie zawsze nasycają groty swoich strzał jadem gadów i skorpionów, które zamiszkóją ich ziemię.
Za każdym razem, gdy zatruta strzała sięgnie celu, gracz dowodzący siłami zła przy rzucie na zranienie musi przerzić każdą kostkę, na której wypadło 1.
Jeźdźcy z Haradu(Człowiek) Wartość Puktowa:11
Spośród plemion Haradrimów wyróżniają
się utalentowani jeźdźcy, którzy grasują
po pustyni i sawannie, przeprowadzające
nieustane najazdy na swoich sąsiadów.
W regularnej bitwie jeźdźcy ci gromadzą
się na czele armii, skąd przeprowadzają
wypady na pozycje wroga.
Haradrim
W 3/4+
S 3
O 4
A 1
Ż 1
M 3
Koń
W 0
S 3
O 4
A 0
Ż 1
M 3
Ekwipunek
Jeźdźcy z Haradu jest uzbrojony w łuk i sztylet (broń jednoręczna) oraz nosi zbroję. Za dodatkowe punkty można mu dokupić następujące przedmioty:
Lanca 1punkt
Sztandar 25punktów
Specjalne Zasady
zatrute strzały Haradrimowie zawsze nasycają groty swoich strzał jadem gadów i skorpionów, które zamiszkóją ich ziemię.
Za każdym razem, gdy zatruta strzała sięgnie celu, gracz dowodzący siłami zła przy rzucie na zranienie musi przerzić każdą kostkę, na której wypadło 1.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paladyn051 dnia Pią 11:13, 23 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|