Forum www.bastionylotr.fora.pl Strona Główna www.bastionylotr.fora.pl
Te forum przeznaczone jest Władca Pierścieni...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Statystyki Mordoru

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionylotr.fora.pl Strona Główna -> Statystyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paladyn051
Władca
Władca



Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:09, 19 Maj 2008    Temat postu: Statystyki Mordoru

Sauron-400pkt.
Saurona to najpotężniejszy władca Śródziemia, dzięki pierścieniu jego moc była nieograniczona, zapytacie pewnie dlaczego rbyłar1; otóż podczas walki z ostatnim przymierzem znalazł się jeden mężczyzna który fartem Narsilem odciął pierścień z ręki mojego pana.
Władca ciemności Sauron za pomocą pierścieni chciał zapanować nad całym Śródziemiem. Po przegranej walce, pokonany przez ostatnie przymierze, jego duch urósł w siłę jeszcze razr30;

W S O A Ż M
9/- 8 10 3 5 7

Wady: Tylko koszt punktowy, aż 400
Zalety: Praktycznie nie do pokonania, żywotność-aż 5

Kapitan Orków-40pkt
Kapitanr30; jeden z najodważniejszych orków, któremu powierzono dowodzenie nad armią słabszych, i tchórzliwych orków. Tych kapitanów powinniśmy mieć w każdej swojej armii, dzięki wyszkoleniu, i punktom potęgi możemy w doskonały sposób poprowadzić swoją armię wprost do zwycięstwa.

W S O A Ż M P W L
4/- 4 4 2 2 3 2 1 1

Wady: Męstwo-3, ale na pociechę- zwykły ork ma 2 męstwa.
Zalety: Punkty potęgi, mała wartość punktowa (przynajmniej moim zdaniem)

Orki-5pkt
Podstawowa jednostka która powinna znajdować się w twojej armii. Mały koszt punktowy, oraz wrodzone okrucieństwo i krwiożerczość czynią orki trudnymi do pokonania nawet przez niektórych bohaterów.

W S O A Ż M
3/- 3 4 1 1 2

Wady: męstwo
Zalety: Niski koszt punktowy

Troll-100pkt
O niewyobrażalne sile trolla z Mordoru przekonał się nie jeden wojownik. Jego siła jest ogromna, a pancerz mocny. Troll jest tak mocny, że wielu świetnych wojowników nie dorasta mu do palców. Bardzo polecam wystawianie trolla, a szczególnie jeśli macie zamiar rozbić szyk przeciwnika, Troll nadaje się do tego wyśmienicie!!!

W S O A Ż M
7/5+7 7 3 3 3

Wady: Jak na tak wielkiego gada, ma tylko 3 męstwa ?
Zalety: Siła, atak

Esterlingi-7pkt.
No i co tu można powiedzieć hmmr30; Esterlingi, jedni ze sprzymierzeńców Mordoru, oprócz męstwa w ogóle nie różnią się od orków. Płacimy 2 pkt. więcej za 1 więcej męstwa. Aha i warto przypomnieć, że mają włócznie i tarcze (walka z 2 lini, oraz +1 do obrony)

W S O A Ż M
3/- 3 5 1 1 3

Wady: Koszt
Zalety: włócznie

Kapitan Esterlingów-55pkt
Z każdej rasy z pośród innych wyróżniają się silniejsi, waleczniejsi i odważniejsi wojownicy, którzy później zostają kapitanami, tak też było i tym razem. Kapitan Esterlingów kosztuje dużo więcej niż kapitan orków, ale za to dostajemy do dyspozycji lepiej opancerzonego i odważniejszego wojownika.

W S O A Ż M P W L
4/- 4 6 2 2 4 2 1 1

Wady: Nie znalazłem
Zalety: Męstwo, obrona

Nazgule-120pkt
9 sług Sauron, wszyscy mają tylko jeden cel znaleźć pierścień. Są to doskonali wojownicy, a dzięki czarom są praktycznie nie do pokonania. Warto wprowadzić kilku z nich do naszych szeregów.

W S O A Ż M P W L
5/- 4 8 1 1 6 2 14 2

Wady: Atak i życie (tylko 1, a taka wyśmienita jednostka ?)
Zalety: obrona, mnóstwo punktów woli.

Król nazguli-140pkt
Najpotężniejszy ze wszystkich 9, jego czary są potężne, dzięki nim może zabić wielu znakomitych wrogów. To właśnie on dźgną Froda na Amon Sul.

W S O A Ż M P W L
5/- 4 8 1 1 6 2 20 2

Wady i zalety: takie jak u góry.

Kapitanowie orków Gorbag i Grishnakh-45pkt.
Obaj mają takie same statystyki jak zwykły kapitan, jednakże za 5 pkt May 1 punkt potęgi więcej. Więc sami zdecydujcie.


W S O A Ż M P W L
4/- 4 5 2 2 3 3 1 1

Wady: Męstwo
Zalety: 1 punkt potęgi więcej od kapitana.

Kapitan orków Gathmog-135pkt.
Najlepszy, najsilniejszy i najodważniejszy ze wszystkich kapitanów, statystykami dorównuje nawet samemu Aragonowi. Jeśli dodamy mu warga, to staje się prawdziwą machiną do zabijania. Strasznie opłaca się mieć takiego bohatera w swojej armii.

W S O A Ż M P W L
5/-4 6 3 3 5 3 3 3

Wady: można jedynie przyczepić się od kosztu punktowego.
Zalety: Atak, żywotność, ogólnie bohater cudo.

Szaman orków-50pkt.
Któż nie zna wspaniałych szamanów czarujących rzucających zaklęcia na wrogich żołnierzy.
Szamani są znakomitym nabytkiem do twojej armii, czasami potrafią zmienić nawet los bitwy.


W S O A Ż M P W L
3/- 3 5 1 2 3 1 3 1

Wady: Mało punktów woli.
Zalety: Dobre czary, 2 życia

Orki z Morannon-7pkt
Te orki są znakomitymi wojownikami, za 7pkt. mamy prawie dobrze wyszkolonego uruk-hai!! Bardzo ich polecam gdyż tylko kapitanowie orków mieli siłę 4.


W S O A Ż M
3/- 4 5 1 1 2

Wady: Strasznie niskie męstwo-2
Zalety: Duża siła-4

Orc Trakers-5pkt.
Jako jedynie znakomicie opanowali sztukę strzelania z łuku, podczas gdy inne orki potrzebują 5+ żeby trafić do celu, oni tylko 4+!! Jak na orki to jest to kolejny kroku ku zwycięstwu!

W S O A Ż M
3/4+ 3 5 1 1 2

Wady: Męstwo-2
Zalety: Doskonałe wyszkolenie we władaniu łukiem, niski koszt.

Katapulta-90pkt.
I w ten oto sposób dotarliśmy do machin oblężniczychr30; Zacznę od katapulty.
Ta olbrzymia katapulta to prawdziwe arcydzieło- żeby załadować na nią kamień potrzeba wielkiego trolla!!! Żaden z ludzkich śmieci nigdy by tego nie zrobił- załadować ogromy głaz!?! Siła tej machiny jest maksymalna, dlatego niszczy mury, wieże i bramy jakby były one z kartonu!! Jak gracie jakieś oblężenie musi być ona zawsze w pobliżu.

S O Moc
10 10 4

Wady: Nie znalazłem
Zalety: Ogromna Siła

Mordor Siege Bow- 50pkt.
Tu niestety nie opiszę tego czegoś, ponieważ nie wiem co to jest ?


Myślicie że to koniec?? O nie teraz dopiero się zaczyna!

Tu opiszę PRZYKŁADOWĄ armię ofensywną i defensywną na 500pkt.

Armia ofensywna:
6 Morannon Orc-54pkt.
1 Mordor Troll-90pkt.
Gathmog-135pkt.
20orków z mieczem i tarczą-120pkt.
6Esterlingów-48pkt.
Grishnakh-45pkt.
Razem pkt.: 492
Razem jednostek:35

Armia defensywna:
10 orków z włócznią-60pkt.
10orków z mieczem i tarczą-60pkt.
11orc trakers-55pkt.
2kapitanów orków-80pkt.
6 Morannon Orc-54pkt.
6Esterlingów-48pkt.
Król Nazguli-140pkt.
Razem:497pkt.
Razem jednostek:37

BRONIE


Broń dwuręczna r11; 0 pkt , (-1 prze teście na wygranie walki , +1 przy teście na liczbę obrażeń przeciwnika),- Wojownik Orków;
Ciężka tarcza r11; 5 pkt (Zwiększa obronę o 1 pkt) -Kapitan Orków; Grishnakh; Gorbag; Wojownik Esterlingów;
Tarcza r11; 1 pkt, (Zwiększa obronę o 1 pkt)- Wojownik Orków;
Łuk orków - 5 pkt r11; Ork 5+ by trafić (ma -1 do rzutu kością na wygranie walki w ręcz)- Kapitan Orków; Wojownik Orków (tylko 1 pkt); r6;
Koń r11; 10 pkt , umożliwia szarże na jednostkę piechoty(jeżeli wygra test walki to pokonana figurka ma status osaczonej), -Nazgul; Król Nazguli;
Wyvern r11; 60 pkt- Nazgul; Król Nazgul
Włócznia r11; 1 pkt Umożliwia walkę z drugiej lini ataku, (jeżeli postać atakuje wroga trzymając włócznię w jednej ręce to druga ta sama jednostka z włócznią stojąca za nim i stykająca się podstawką również dosięga wroga-Wojownik Esterlingów; Wojownik Orków
Sztandar r11; 25 pkt, zasięg 8 cm, jednostki w zasięgu mogą unieważnić rzut testu walki i raz rzucić ponownie, zasięg 15 cm r11; dodaje 1 pkt męswa. Jednostka ze sztandarem może wykonać jeden czyn bohaterski w grze. Po śmierci jednostki ze sztandarem wszyscy wszyscy zasięgu 15 cm wykonują odwrót na maksymalną odległość ruchu - Wojownik Esterlingów; Wojownik Orków.

PODSUMOWANIE:

Najlepsze jednostki: Troll, Nazgul, Morannon Orc.
Najlepsi bohaterowie: Gathmog, Sauron, Król Nazgul.

Zalety: Różnorodność jednostek, dużo sprzymierzeńców, niski koszt jednostek.
Wady: Bardzo małe męstwo, no aler30; w kupie siła!!

Jak wynika z tego artykułu Mordor to potężna armia, ale jak na potężną armię przystało ma swoje wady, grając tą armią możemy zauważyć że niektóre z jednostek charakteryzują się bardzo niską odwagą, ale również wysoką siłą (Troll).
PoZdRaWiAm Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Frodo
Gwardzista Królewski



Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:16, 21 Maj 2008    Temat postu:

Dodam jeszcze:
Rzecznik Saurona
W4/- S4 O5 A2 Ż2 O4 P/W/L 1/4/1

Ekwipunek:
Recznik Saurona nosi ciężką zbroję i dobywa miecza jednoręcznego.
Za dodatkowe punkty można mu dokupić wieszchowca:

Opancerzony Mroczny Rumak 5pkt

Magiczne Moce:
-Przeszywające Spojrzenie
-Wyssanie Odwagi
-Wyssanie Siły
-Aura grozy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionylotr.fora.pl Strona Główna -> Statystyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin