Forum www.bastionylotr.fora.pl Strona Główna www.bastionylotr.fora.pl
Te forum przeznaczone jest Władca Pierścieni...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Statystyki Morii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionylotr.fora.pl Strona Główna -> Statystyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paladyn051
Władca
Władca



Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:10, 19 Maj 2008    Temat postu: Statystyki Morii

Bohaterowie
Durburz - Król Morii. Dużo informacji o nim nie posiadam . Lecz, jest to jeden z najlepszych wyborów, na bohatera Morii, nie będzie trzymał armii dobrze, ale jest jako tako najsilniejszym bohaterem do walki wręcz.

Statystyki:
Durburz
F S D A W C M/W/F
4 4 6 2 2 4 3 2 2

Zasady specjalne:
Dowodzenie - Durburz jako władca Morii, ma powiększony Stand Fast! do 12"/28cm
Jaskiniowiec - Gdy goblin skacze lub wspina się, traktowany jest zawsze jakby wyrzucił 6.

Szaman Goblinów - Szamani, dowódzcy, których w armiach zła ubóstwiam. Dzięki nimi orkowie, urukowie i gobliny(zależy od szamana, zdają wsyzstkie testy męstwa w promieniu Stand Fast'u Szamana. Oczywiście najpierw trzeba rzucić czar Furia.

Statystyki:
Szaman Goblinów
F S D A W C M/W/F
2 3 4 1 2 3 1 3 1

Czary:
Transfix - 5+ 12"/28cm
Furia - 3+ 14cm.wokoło szamana

Zasady specjalne:
Jaskiniowiec - patrz Durburz

Kapitan Goblinów - Są to najsilniejsi Goblinowie, którzy walką i terrorem zdobywają dowódzctwo i lepszy oręż. Jako bohater nie nadaje się do niczego, nie utrzyma armii po Breaku(Durburz sobie lepiej poradzi). Lecz jeśli się wstawi Kapa gobów + szamana, to robią fajne combo.

Statystyki:
Kapitan Goblinów
F S D A W C M/W/F
3/5+ 4 5 2 2 3 2 1 1

Można dokupić:
Łuk
Tarcze

Zasady specjalne:
Jaskiniowiec - patrz Durburz

Jednostki

Goblińscy Wojownicy - są to orkowie, których Sauron wysłał do Morii, aby nękali Krasnoludów. Gdy Krasnoludowie uciekli, Gobliny zaczęły się rozmnażać i stworzyli armie. Oraz zaczęli wykuwać uzbrojenie, i w poszukiwaniu "twardszego" uzbrojenia, przeszukali wszystkie komnaty Khazad-Dumu. Gobliny, to piękna rzecz, pusty kosztuje tylko 4ptk. Przeważnie posiada się 2 razy więcej jednostek od przeciwnika.

Statystyki:
Goblin z Morii
F S D A W C
2/5+ 3 4 1 1 2

Można dokupić:
Łuk
Włócznie
Tarcze

Zasady specjalne:
Jaskiniowiec - patrz Durburz

Troll Jaskiniowy - Piękna rzecz. Troll w połączeniu z bębnami daje ładne combo. Oczywiście jest słabszy od swojego większego kuzyna z Mordoru, ale robi niezłą rzeź. Polecam go brać jako wsparcie dla Goblinów.
Statystyki:
Troll Jasnikiowy
F S D A W C
6/5+ 6 6 3 3 3

Można dokupić:
Łańcuch - broń miotana o sile 4 i zasiegu 3"/8cm
Włócznia

Zasady Specjalne:
Terror - jeśli chcesz zaszarżować na Trolla, musisz zdać test męstwa, jeśli go nie zdasz jednostka nie może się ruszyć do końca tury.
Rzut Głazem - Jeśli Troll w danej turze się nie rusza, może w Fazie Strzelania rzucić głazem na odległość 12"/28cm z siłą 8.

Goblińskie Bębny- jest to "maszyna" wspomagająca Gobliny i Trolla w walce. Przydaje się dopiero w bitwach 600ptk+.

Statystyki:
Bębny
Obrona 10
Wytrzymałość 3

Bęben jest wyposażony w 2 Goblinów pałkarzy.

Zasady specjalne:
Bębny w Głębinach - Wszystkie Gobliny na polu bitwy otrzymują + 1 Courage, tak długo aż bębny zostaną niezniszczone. Jednocześnie wszyscy wrogowie otrzymują - 1 Courage, nie kumuluje się. Oraz Goblin w promieniu 18"/42cm może przerzucić jedną kość na walkę.

Moria Goblin Prowler:

F S D A W C
3/+ 3 4 1 1 2
można mu dokupić:
orc bow 1pkt
2-handed weapon 1pkt
shield 1pkt

zasady specjalne:
mieszkaniec jaskin (patrz we wczesniejszym poscie)

Backstabblers- kiedy rania potwory w pulapce (osaczone) dodaja do swojego rzutu koscia +1 na zranienie (kumuluje sie z +1 na zranienie od 2 recznej broni)



Giant Spider-
F S D A W C
4 5 3 2 2 3


Zasady Specjalne:
Pajaki poruszaja sie po kazdym terenie bez zadnych kar do ruchu. nie musza wykonywac takze testu na wspinaczke itp.

jad- pajaki musza przerzucic kazdy rzut gdzie wypadła 1 na zranienie. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bastionylotr.fora.pl Strona Główna -> Statystyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin