Paladyn051
Władca
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:10, 19 Maj 2008 Temat postu: Statystyki Morii |
|
|
Bohaterowie
Durburz - Król Morii. Dużo informacji o nim nie posiadam . Lecz, jest to jeden z najlepszych wyborów, na bohatera Morii, nie będzie trzymał armii dobrze, ale jest jako tako najsilniejszym bohaterem do walki wręcz.
Statystyki:
Durburz
F S D A W C M/W/F
4 4 6 2 2 4 3 2 2
Zasady specjalne:
Dowodzenie - Durburz jako władca Morii, ma powiększony Stand Fast! do 12"/28cm
Jaskiniowiec - Gdy goblin skacze lub wspina się, traktowany jest zawsze jakby wyrzucił 6.
Szaman Goblinów - Szamani, dowódzcy, których w armiach zła ubóstwiam. Dzięki nimi orkowie, urukowie i gobliny(zależy od szamana, zdają wsyzstkie testy męstwa w promieniu Stand Fast'u Szamana. Oczywiście najpierw trzeba rzucić czar Furia.
Statystyki:
Szaman Goblinów
F S D A W C M/W/F
2 3 4 1 2 3 1 3 1
Czary:
Transfix - 5+ 12"/28cm
Furia - 3+ 14cm.wokoło szamana
Zasady specjalne:
Jaskiniowiec - patrz Durburz
Kapitan Goblinów - Są to najsilniejsi Goblinowie, którzy walką i terrorem zdobywają dowódzctwo i lepszy oręż. Jako bohater nie nadaje się do niczego, nie utrzyma armii po Breaku(Durburz sobie lepiej poradzi). Lecz jeśli się wstawi Kapa gobów + szamana, to robią fajne combo.
Statystyki:
Kapitan Goblinów
F S D A W C M/W/F
3/5+ 4 5 2 2 3 2 1 1
Można dokupić:
Łuk
Tarcze
Zasady specjalne:
Jaskiniowiec - patrz Durburz
Jednostki
Goblińscy Wojownicy - są to orkowie, których Sauron wysłał do Morii, aby nękali Krasnoludów. Gdy Krasnoludowie uciekli, Gobliny zaczęły się rozmnażać i stworzyli armie. Oraz zaczęli wykuwać uzbrojenie, i w poszukiwaniu "twardszego" uzbrojenia, przeszukali wszystkie komnaty Khazad-Dumu. Gobliny, to piękna rzecz, pusty kosztuje tylko 4ptk. Przeważnie posiada się 2 razy więcej jednostek od przeciwnika.
Statystyki:
Goblin z Morii
F S D A W C
2/5+ 3 4 1 1 2
Można dokupić:
Łuk
Włócznie
Tarcze
Zasady specjalne:
Jaskiniowiec - patrz Durburz
Troll Jaskiniowy - Piękna rzecz. Troll w połączeniu z bębnami daje ładne combo. Oczywiście jest słabszy od swojego większego kuzyna z Mordoru, ale robi niezłą rzeź. Polecam go brać jako wsparcie dla Goblinów.
Statystyki:
Troll Jasnikiowy
F S D A W C
6/5+ 6 6 3 3 3
Można dokupić:
Łańcuch - broń miotana o sile 4 i zasiegu 3"/8cm
Włócznia
Zasady Specjalne:
Terror - jeśli chcesz zaszarżować na Trolla, musisz zdać test męstwa, jeśli go nie zdasz jednostka nie może się ruszyć do końca tury.
Rzut Głazem - Jeśli Troll w danej turze się nie rusza, może w Fazie Strzelania rzucić głazem na odległość 12"/28cm z siłą 8.
Goblińskie Bębny- jest to "maszyna" wspomagająca Gobliny i Trolla w walce. Przydaje się dopiero w bitwach 600ptk+.
Statystyki:
Bębny
Obrona 10
Wytrzymałość 3
Bęben jest wyposażony w 2 Goblinów pałkarzy.
Zasady specjalne:
Bębny w Głębinach - Wszystkie Gobliny na polu bitwy otrzymują + 1 Courage, tak długo aż bębny zostaną niezniszczone. Jednocześnie wszyscy wrogowie otrzymują - 1 Courage, nie kumuluje się. Oraz Goblin w promieniu 18"/42cm może przerzucić jedną kość na walkę.
Moria Goblin Prowler:
F S D A W C
3/+ 3 4 1 1 2
można mu dokupić:
orc bow 1pkt
2-handed weapon 1pkt
shield 1pkt
zasady specjalne:
mieszkaniec jaskin (patrz we wczesniejszym poscie)
Backstabblers- kiedy rania potwory w pulapce (osaczone) dodaja do swojego rzutu koscia +1 na zranienie (kumuluje sie z +1 na zranienie od 2 recznej broni)
Giant Spider-
F S D A W C
4 5 3 2 2 3
Zasady Specjalne:
Pajaki poruszaja sie po kazdym terenie bez zadnych kar do ruchu. nie musza wykonywac takze testu na wspinaczke itp.
jad- pajaki musza przerzucic kazdy rzut gdzie wypadła 1 na zranienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|